Tarptautinė konferencija
Personalo spindesys ir skurdas
Kryptis darbdaviui – patrauklumas
Lapkričio 12 d.
(ketvirtadienis)
2015
Kempinski Hotel
Cathedral Square

Universiteto g. 14
Vilnius
Tarptautinė konferencija
Personalo spindesys ir skurdas
Kryptis darbdaviui – patrauklumas
Lapkričio 12 d.
(ketvirtadienis)
2015
Kempinski Hotel
Cathedral Square

Universiteto g. 14
Vilnius
Programa
  • 8:15 Registracija
  • 9:00
    Hendrik Wellenkoetter - Deutsche Bank
    KAIP PRITRAUKTI TALENTUS? IŠŠŪKIAI IR DEUTSCHE BANK STRATEGIJA.
    DaugiauMažiau
    Pranešimo metu Hendrik Wellenkoetter pristatys Deutsche Bank veiklos modelio ypatumus ir papasakos, kaip šioje organizacijoje inicijuojami kultūriniai pokyčiai. Pranešėjas taip pat aptars komunikacijos svarbą užtikrinant nenutrūkstamą darbdavio įvaizdžio tobulinimo procesą bei šių dienų darbo rinkos keliamus iššūkius.
    Hendrik Wellenkoetter (Vokietija)
    Deutsche Bank AG Žmogiškųjų Išteklių ir Talentų Pritraukimo Vadovas

    Viename prestižiškiausių ir įtakingiausių pasaulio bankų Hendrik Wellenkötter dirba jau septyniolika metų. Per tą laiką „Deutsche Bank” jam teko rūpintis talentų pritraukimu, darbuotojų veiklos efektyvumo užtikrinimu, organizacinės kultūros bei patrauklaus darbdavio įvaizdžio vystymu. Hendrik Wellenkötter manymu, norint tapti geidžiamiausiu darbdaviu itin konkurencingoje aplinkoje būtina sukurti ir užtikrinti galimybes kiekvienam darbuotojui įmonėje realizuoti savo potencialą.

  • 10:00
    Ronald van Es - Macaw
    4-IUS METUS PATRAUKLIAUSIAS DARBDAVYS OLANDIJOJE. SĖKMĖS RECEPTAS – PROGRAMA „VITALITY“.
    DaugiauMažiau
    Ronald van Es pasidalins patirtimi, kaip tinkamai paskirstyti ir išsaugoti aukštą darbuotojų energijos lygį pasitelkiant programą „Vitality“. Pranešimo metu jis aptars dėmesio asmeniniam darbuotojų gyvenimui svarbą siekiant tapti patraukliu darbdaviu ir pakalbės apie tai, kaip naujos erdvės padeda darbuotojui realizuoti savo potencialą.
    Ronald van Es (Nyderlandai)
    Macaw Nederland B. V. Finansų vadovas atsakingas už personalo valdymą

    Jau dešimt metų iš eilės kone kiekvieno IT specialisto Nyderlanduose tikslas yra dirbti ne kurioje nors iš pasaulinių IT milžinių, o informacinių technologijų bendrovėje „Macaw“. Be to, kompanija keturis kartus per paskutinius septynerius metus pripažinta ir apskritai geidžiamiausiu darbdaviu Olandijoje. Septyniolika metų bendrovėje su personalu ir darbuotojų samda susijusius sprendimus priimantis Ronald van Es yra vienas tų žmonių, kuris padėjo „Macaw“ užsitarnauti patrauklaus darbdavio reputaciją. Ronald van Es įsitikinimu, darbuotojai yra didžiausias kiekvienos įmonės turtas, todėl jiems turi būti skiriamas ypatingas dėmesys.

  • 11:00
    Domantas Gailius – Inspired UM
    KAIP BŪTI OBJEKTYVIU RENKANT GEIDŽIAMIAUSIĄ DARBDAVĮ?
    DaugiauMažiau
    Domantas Gailius konferencijos metu kalbės apie tai, kaip formuojamos vartotojų ir įmonės darbuotojų nuostatos prekės ženklo atžvilgiu. Taip pat pristatys rinkodaros ir komunikacijos vaidmenį kuriant prekės ženklo įvaizdį. Savo pranešime jis iškels klausimą, kaip objektyviai įvertinti kuris darbdavys iš tikrųjų yra „geidžiamiausias”.
    Domantas Gailius (Lietuva)
    Inspired UM Verslo Vystymo Vadovas

    Penkiolika metų rinkodaros ir komunikacijos srityje dirbantis Domantas Gailius už savo darbus vystant prekės ženklų strategijas yra apdovanotas ne vienu rinkodaros industrijos apdovanojimu. Tarp jų – trys „Password“ apdovanojimai už metų efektyviausią reklamos kampaniją bei efektyviausią paslaugos įvedimo į rinką kampaniją. Konferencijoje specialistas pasidalins įžvalgomis apie geidžiamiausio darbdavio įvaizdį ir būdus, kaip objektyviai įvertinti darbdavio patrauklumą.

  • 12:00 Kavos pertrauka su "Yes to Efforts"
  • 12:40
    Rainer Jensen - Coca Cola Erfrischungsgetränke AG
    ŽINOMO PREKINIO ŽENKLO PRIVALUMAI IR TRŪKUMAI PRITRAUKIANT DARBUOTOJUS.
    DaugiauMažiau
    Rainer Jensen savo pranešimo metu pasidalins įžvalgomis apie prekės ženklo žinomumo poveikį darbdavio įvaizdžiui. Jis pristatys, kaip skirtingų sričių specialistai vertina tą patį prekės ženklą ir su kokiomis kliūtimis tenka susidurti norint pritraukti gerus specialistus. Pranešėjas papasakos, kokias taktikas naudojo Levi Strauss ir kaip jas pritaikė Coca Cola kompanijoje.
    Rainer Jensen (Vokietija)
    Coca Cola Erfrischungsgetränke AG Organizacinio Vystymo ir Vadovybės Mokymų Direktorius

    Savo patirtį dirbant personalo srityje Rainer Jensen kaupė tokiose kompanijose kaip „Levi Strauss“ ir „Deutsche Bank“. Šiandien jis padeda įveikti „Coca Cola“ kompanijai kylančius iššūkius išlaikant patrauklaus darbdavio įvaizdį. Rainer Jensen nuomone, kliūtimi tapti geidžiamiausiu darbdaviu neretai tampa klaidingos potencialių darbuotojų nuostatos ir išankstiniai nusistatymai apie įmonę, o juos dažnai nulemia į vartotojus orientuota prekės ženklo komunikacija ar net paties gaminamo produkto pobūdis. Rainer Jensen atsakas į šią problemą – nuoseklumas ir dėmesys darbuotojui visuose jo buvimo organizacijoje etapuose.

  • 13:40
    Bettina Jensen - Wrigley Scandinavia AB
    KAIP WRIGLEY TAPO GERIAUSIA VIETA DIRBTI ŠVEDIJOJE 2014 METAIS? NUO VIZIJOS IKI AIŠKIŲ STRATEGINIŲ ŽINGSNIŲ.
    DaugiauMažiau
    Kokiu būdu išgryninti įmonės viziją ir strategiją, kad ši leistų užsitarnauti geidžiamo darbdavio vardą? Kaip sukurti ir siųsti nuoseklią žinutę partneriams bei išlaikyti komunikacijos tęstinumą? Į šiuos klausimus pranešimo metu atsakys Bettina Jensen.
    Bettina Jensen (Švedija))
    Wrigley Nordics Žmogiškųjų išteklių vadovė

    Daugiau nei dešimtmetį žmogiškųjų išteklių srityje dirbanti Bettina Jensen 2014 m. padėjo „Wrigley“ kompanijai užsitarnauti patraukliausio darbdavio Švedijoje titulą ir tapti viena geriausių įmonių siekti karjeros Skandinavijoje. Užsitikrinti vietą tarp visuotinai pripažintų geidžiamiausių darbdavių „Wrigley“ kompanijai Švedijoje pavyko, nepaisant to, kad bendrovė yra įsikūrusi atokiau nuo didelių centrų, nedideliame mieste. Bettina Jensen įsitikinimu, to pasiekti leido aiškių vertybių kompanijoje diegimas ir jų laikymasis bei nuosekli ir ilgalaikė žmogiškųjų išteklių strategija.

  • 15:00 Konferencijos pabaiga
Apie konferenciją
Kasmetinė žmogiškųjų išteklių valdymo tendencijoms ir iššūkiams skirta tarptautinė konferencija „Personalo spindesys ir skurdas“ šiemet kviečia ieškoti galimybių paversti įmonę patraukliausiu darbdaviu. Visi personalo vadovai, ryšių su visuomene, komunikacijos ir rinkodaros specialistai šį rudenį laukiami renginyje „Kryptis darbdaviui – patrauklumas“. Jame savo patirtimi ir įžvalgomis dalinsis geidžiamiausių darbdavių vardą pelniusių pasaulinių įmonių aukščiausio lygmens personalo vadovai ir įvaizdžio bei reputacijos valdymo profesionalai. „Wrigley Nordic“, „Deutsche Bank”, Coca Cola“ ir kitų kompanijų atstovai pateiks savo atsakymus į klausimus – kodėl vienoms įmonėms tenka gerokai paplušėti norint pritraukti geriausius darbuotojus, o pas kitas talentai veržiasi patys? Kas lemią darbdavio patrauklumą?
Renginio vieta
Kempinski Hotel, Cathedral Square
Universiteto g. 14
01122 Vilnius, Lietuva
Po konferencijos
Dėkoju už įdomią, gerai subalansuotą ir naudingą tarptautinę konferenciją "Personalo spindesys ir skurdas. Kryptis darbdaviui - patrauklumas". Pranešėjų įvairovė ir jų kompetenciją davė ne tik naudingų žinių, bet ir leido pasigilinti į ateities prognozes, mąstyti plačiau, pastebėti daugiau detalių ir naujų tendencijų vidinio organizacijos įvaizdžio kūrime. Dėkoju už puikų ir naudingą laiką!
Raminta Stanaitytė-Česnulienė
Nepriklausoma komunikacijos patarėja
 
Buvo geriausias metų renginys. Nuoširdžiai dėkoju Jums.
Liutauras  Radzevičius
Personalo skyriaus vadovas, Limedika farmacijos įmonė
 
Ačiū už įdomų ir naudingą renginį. Žinoma, geriausios yra istorijos su praktiniais pavyzdžiais,todėl giliausią įspūdį paliko „Macaw“.
Orijana Mašalė
Vadovė, Strateginės komunikacijos bendrovė „OMConsulting“
 
Dalyvaujant „Master Class LT“ organizuotoje tarptautinėje konferencijoje „Personalo spindesys ir skurdas“ visą laiką neapleido mintis, kaip gera, kad Lietuvos personalo valdymo profesionalai vis dažniau turi galimybę susitikti su kolegomis iš tokių organizacijų, kurios savo patirtimi bei pasiekimais užima lyderiaujančias pozicijas pasaulinėje rinkoje.
Tokios konferencijos – tai galimybė pasimatuoti save: tiek pasitvirtinant, kad esi tame pačiame laike, tiek žinant, kad yra dar ką veikti ir kur tobulėti, ar net manant, kad tai jau nebeaktualu, nes išspręsta – yra didelė vertė sau, organizacijai ir Lietuvos verslui.
Ačiū „Master Class LT“ komandai, jų rėmėjams bei partneriams ir visiems dalyviams, kurie savo buvimu palaiko tokia iniciatyvas.
Jūratė Butinavičienė
Direktorė, Personalo valdymo profesionalų asociacija