Konferencija

„Master Class Lietuva“ kviečia į konferenciją

Personalo spindesys ir skurdas. Reputacijos kaina

Renginys skirtas personalo specialistams ir tiems, kurie aktyviai domisi personalo valdymo įtaka įmonės reputacijai.

Konferencijos programa:

 
11:00 - 12:00

Ellen Kjos-Kendall

Kas suvalgo kultūrą pusryčiams?

  • Organizacijos reputacijos svarba. Ar įmanoma išgyventi be visuomenės pasitikėjimo?
  • Menas tarnauti klientams - kaip mes dirbame, kad sustiprintume reputaciją.
12:00 - 13:00

Mariano Andrade Gonzalez

Darbuotojų įgalinimas

Arnoldas Rogoznyj

Darbuotojų paieškos skaitmeniniame pasaulyjE

13:00 - 14:00

Kęstutis Gečas

Reputacijos vertė verslui. Kaip išsikovoti „gero darbdavio“ vardą?

  • Kas ir kaip prisideda prie reputacijos kūrimo?
  • Oficialioji ir neoficialioji komunikacija.
  • Ką Jūs sakote, o ką Jūs darote?
  • Komunikacija, reputacija ir darbuotojai.

 

 

Darius Bagdžiūnas

Da Vinčė susituokė su Robotu ir kitos problemos Jūsų kolektyve 2020 metais

  • Įgūdžiai 2020, kaip technologijos keičia mūsų darbo vietą.
  • Kaip keičiasi pasaulis ir kaip įmonės prisitaiko prie to.
  • Kaip keičiasi darbo vieta. Kokie yra nauji įgūdžiai, kurių reikia išmokti.
14:00 - 14:30 Kavos pertrauka
14:30 - 15:30

Loreta Paulauskaitė

„Client experience“ panacėja. O darbuotojų „experience“?

  • Klientų patirties samprata. Dažniausiai naudojami apibrėžimai. Klientų patirtis vs aptarnavimo kokybė, pasitenkinimas, lojalumas. Tendencijos.
  • Klientų patirties matavimo ir valdymo praktika. Matavimo metodikos (NPS, CES ir kt.), jų privalumai ir trūkumai. Rezultatų panaudojimas klientų patirties tobulinimui.
  • „Klientas“ ir „patirtis“ žmogiškųjų išteklių valdymo kontekste. Ar darbuotojai yra vidiniai klientai? Ar išnaudojamas patirties valdymo potencialas?

 

 

Antanas Kairys

Ką personalo specialistas turėtų žinoti apie asmenybės testus?

  • Kas yra asmenybės testas, o kas šiaip "pasižaidimas"?
  • Kiek mes galime tikėti asmenybės testų rezultatais?
  • Ar galime naudoti užsienio šalyse sukurtus testus?
15:30 - 16:30

J. Lazauskaitė-Zabielskė

Tik nešaukite į pasiuntinį! Apie ką kalba psichologiniai tyrimai organizacijose.

  • Kas įkvepia mokslinius tyrimus? Nuo teorijos iki praktikos ir atgal.
  • Ar moksliniai tyrimai pavaldūs madoms?
  • Kaip randami atsakymai į mokslui ir praktikai rūpimus klausimus?
  • Ką sako naujausių mokslinių tyrimų rezultatai?

 

Diskusija. Ar įmanoma viską ištestuoti? 

Antanas Kairys, Vilniaus universiteto docentas, daktaras,

Reda Lagoneckienė, „TNT Express” personalo ir kokybės vadovė Baltijos šalims,

Rūta Dukštaitė, „Western Union” personalo partnerė


 

16:30 - 17:00 Sūrio ir vyno degustacija

 

Konferencija vyks 2014 m. lapkričio 20 d., VU Tarptautinio verslo mokykloje, Saulėtekio al. 22, Vilnius

Konferencijos kaina – 550 Lt + PVM (arba 159,29 Eur + PVM)

Kviečiame registruotis info@masterclass.lt arba telefonu 8 5 2615945.

  

Rėmėjai: